luni, 10 ianuarie 2011

DESPRE EINSTEIN, CRIZA si BRAN

Am intrat in noul an si, contrar convingerilor mele, vorbesc despre criza! De fapt, o fac la modul optimist si, nu o fac eu, ci Einstein. Mesajul lui mi se pare mult mai realist si actual decat toate palavragelile politrucilor contemporani.
Dupa aceleasi principii se pare ca se conduc si cei din familia BRAN din Satu-Mare. De mai bine de 300 de ani, si fara al cunoaste pe Einstein, "branenii" se ocupa de producerea bauturilor distilate naturale. Acum, procesul lor de distilare, transmis din generatie in generatie, a devenit o marca. Si nu una oarecare! Cert este ca produsele sub aceasta marca se bucura de o mare apreciere.
Acum, mai ales acum, in aceasta perioada, cand "facaturile" de orice natura invadeaza piata sub pretextul crizei si a puterii scazute de cumparare (vorba sa fie!), a ne bucura de  produse naturale care nu "darama" buzunarele este o adevarata arta!
Si nu vorbesc de dragul artei pentru arta, vorbesc de necesitatea de a ne controla, pur si simplu, modul de viata! Ce bem, ce mancam!
Si, mai ales, cand avem CU CE !
Pentru ca, noi romanii, avem! Si noi suntem obisnuiti cu asa ceva! Ideea este sa regasim puterea si placerea de a bea si a ne hrani asa cum au facut-o parintii si bunicii nostri ! Ca rau nu le-a fost! Si, daca tot trebuie sa mancam si sa bem, macar sa o facem gospodareste!
Dar, daca ne cantonam in ideea ca "nu se mai poarta" , "nu am timp de asa ceva", dieteticienii recomanda", "e mai bun ce e venit din afara" (fara sa verificam daca este chiar asa), ei bine, atunci sa nu ne mai miram si sa nu ne mai plangem!
Revenind !
Colectia BRAN este pusa la dispozitia consumatorilor din sudul tarii de firma de distribuite RIFCO. In paranteza fie spus, va mai povesteam eu de Catalin Rizea, ghidul meu in materie de restaurante. Ei bine, sustin acelasi lucru: daca recomanda Catalin ceva, apoi, poti merge cu ochii-nchisi pe mana lui!
Credeti-ma ca eu am facut-o si nu am regretat niciodata.
Acum, Catalin recomanda colectia BRAN . Merita sa aveti incredere in ce recomanda!
Las fotografiile sa va spuna ele ce nu stiu eu !
Cunoscatorilor!
Celorlati.......asa ca mine, le recomand sa incerce !











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu